Zobacz FinancePartner Sp. z o.o. na Oferteo.pl
  • Ubezpieczenie komunikacyjne

    ...wybierzemy najkorzystniejsze ubezpiepieczenie

    Dopasujemy ofertę do potrzeb klienta
    Nagradzamy bezszkodowych kierowców nawet 80% zniżkami

Oblicz ratę kredytu

Kwota pożyczki
1000300 000 zł
Oprocentowanie
%
120 %
Okres kredytowania
lat
130 lat
Miesięczna rata:

Nasze placówki / Agenci

Zapewniamy komfort i poczucie bezpieczeństwa...

Usługa assistance – nieobowiązkowa usługa ubezpieczeniowa, zarówno dla osób prywatnych jak i firm, mająca na celu świadczenie usługi dla zapewnienia komfortu i poczucia bezpieczeństwa w różnych sytuacjach życiowych.

W Polsce usługa ta staje się coraz bardziej popularna. Według ostatnich danych w 2012 roku z usług tego typu skorzystało 1,2 mln Polaków.

Coraz częściej jest też sprzedawana niezależnie.

Ze względu na rodzaj świadczenia, usługi assistance można je podzielić na:

  • Assistance komunikacyjny - dotyczy zdarzeń komunikacyjnych, uzyskanie informacji o dalszym postępowaniu np. w razie wypadku czy awarii o lokalizacji najbliższego serwisu, naprawa na miejscu, dostarczenie paliwa lub uruchomienie silnika (np. zimą), dodatkowe holowanie, wynajem pojazdu zastępczego, zakwaterowanie w hotelu, umożliwienie kontynuacji podróży lub powrotu itp., w których świadczona jest pomoc assistance na koszt ubezpieczyciela. Z reguły podstawowy pakiet assistance jest oferowany bezpłatnie jako dodatek do polis OC oraz AC ( np. pokrycie kosztów naprawy na miejscu lub holowanie do najbliższego serwisu lub miejsca zamieszkania itd. Ten rodzaj usługi jest najpopularniejszy.
  • Pomoc medyczna - kompletna obsługa w ramach tej usługi obejmuje obejmuje telefoniczną informację medyczną, organizację i pokrycie kosztów m.in. opieki w domu po hospitalizacji, wizyty lekarza i pielęgniarki, czy transportu medycznego, udostępnienie urządzeń monitorujących stan zagrożenia życia.
  • Pomoc domowa - obejmuje m.in. usługi specjalistów (elektryka, hydraulika, szklarza, stolarza, ślusarza i dekarza), pogwarancyjną naprawę urządzeń AGD, RTV i komputerowych. Możliwe jest również uzyskanie pomocy w codziennych czynnościach, takich jak m.in. organizowanie opieki nad zwierzętami domowymi,w sytuacjach jak pożar czy zalanie, także usługi polegające na transporcie ocalałego mienia, dozór mienia, czyszczenie mebli, sprzątanie mieszkania, zapewnienie zakwaterowania ubezpieczonemu i jego rodzinie.

 

 

Doradca klienta ds. ubezpieczeń

Natalia Pustelak

tel. 515 101 597

e-mail: n.pustelak@financepartner.pl

 

NATALIA

Nasi partnerzy